Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Online Customer Services

Công ty TNHH Olam Việt Nam
Ngày cập nhật: 19/07/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Assist clients with general questions & product questions (retail products for domestic market include packed cashew, walnut, pistachio and almond, snacks)
  • Answer live online chat during normal business hours;
  • Engage with clients to achieve a sale or opportunity to meet with a sales person;
  • Follow up with all online price quotes via e-mail and phone;
  • Respond to all inquiries promptly (within same business day);
  • Ability to learn all products inside and out so all questions can be answered
  • Maintain a positive and professional attitude toward clients at all times;
  • Coordinate with shippers for delivery local market on time;

Yêu Cầu Công Việc

  • Education: Vocational School/Diploma;
  • Good English communication;
  • Good customer services skills;
  • Good Microsoft Oficce skills;
  • Independent problem-solving skills
  • Organized and disciplined mindset

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Olam Việt Nam

http://olamgroup.com/Qui mô công ty: 4000
Olam International was established in 1989 with 1 product in 1 country, trading cashew from Nigeria into India. Today we are a leading agri-business...Chi tiết

Online Customer Services

Công ty TNHH Olam Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.