Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Công Ty TNHH SML Việt Nam

Purchasing Staff (Nhân Viên Thu Mua)

Công Ty TNHH SML Việt Nam
Ngày cập nhật: 09/08/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Research potential vendors & compare and evaluate offers from suppliers.

Negotiate contract terms of agreement and pricing.

Track orders and ensure timely delivery & review quality of purchased products.

Enter order details (e.g. vendors, quantities, prices…) into internal databases.

Maintain updated records of purchased products, delivery information and invoices.

Prepare reports on purchases, including cost analyses to superior.

Coordinate with warehouse staff to ensure proper storage.

Yêu Cầu Công Việc

Language/Computer skill: Good at English, Microsoft office.

Competences, skill:  experience about related field, advanced negotiation and contracting skills, high level of commercial acumen.

Years of working experience: At least 1 years experience in purchasing, procurement, supply chain, logistics and/ or strategic sourcing.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 23 - 35
  • Giới tính: Nữ
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH SML Việt Nam

http://www.smlgroup.comQui mô công ty: 100-500
Since it began in 1985, the privately held SML Group has rapidly emerged as a world leader in manufacture and supply of garment trim to the apparel...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Purchasing Staff (Nhân Viên Thu Mua)

Công Ty TNHH SML Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.