Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

QA & Trainer - Contact Center

Công Ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường
Ngày cập nhật: 12/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

1. Training task:
- Build up and update training material
- Build up and update knowledge base to storage and show up all information related to product and process
- Make training plan, deliver training course to newcomer and re-training for the old one
- Design test content and make plan for examination (include setting up: upload to system, notify staffs, and follow up timeline…)
- Make training report
- Analyze QA report to find out points of coaching/re-training for improvement
- Collect ideas from staffs/Team Leader, analyze and give proposal for system/process/procedure improvement
2. QA task:
- Review and evaluate of underwriting result by reviewing manual check, listen to the record of call verification to ensure all staffs follow the process.
- Make QA report
- Coach the mistake cases
- Cooperate with Team Leader to organize QA weekly/monthly meeting

Yêu Cầu Công Việc

- At least 2 years in QA/QC and training activity, especially in Underwriting, Call Center
- Must be knowledgeable of learning theories (adult, behavioral, environmental, scenario) and on-the-job training methodologies.
- Ability to deal with all levels of the organization and able to work in a team environment
- Good at MS Office (word, excel, power point)
- Good communication and cooperation
- Goal better, data-driven, self-motivated leader, can-do attitude, open and supportive mindset.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường

ĐƠN VỊ TIÊN PHONG TRONG LĨNH VỰC “SỞ HỮU KỲ NGHỈ” ALMA resort là dự án nghỉ dưỡng cao cấp dành riêng cho các gia đình được đầu tư và phát triển bởi Công ty...Chi tiết

Các công việc tương tự

QA & Trainer - Contact Center

Công Ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường

Thông Tin Tuyển Dụng

QA & Trainer - Contact Center

Địa điểm