Vui lòng cập nhật số điện thoại trong hồ sơ của bạn theo thông báo chuyển đổi từ  11 sang 10 chữ số trước ngày 15/12/2018 để Nhà tuyển dụng có thể tiếp cận bạn cho các việc làm phù hợp. Sau hạn chót một ngày, hệ thống sẽ tự động cập nhật số điện thoại của bạn theo quy định từ các nhà mạng.

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

GRAB COMPANY LIMITED

QC Manager

GRAB COMPANY LIMITED
Ngày cập nhật: 06/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí

Mô tả Công việc

Lead QC team in daily operations and initiatives following Business requirements to improve Driver quality, including:

  • Assure controls over onboarding and offboarding process as well as looking for optimizations.
  • Closely monitor drivers performance and behaviour based on collective data from various sources to ensure highest safety standard and excellent customer experience.
  • Maintain high standard of service to our passengers by developing improvement programs and drive executions across functions.
  • Take immediate action based on passengers and stakeholder’s complaint for drivers who violated our code of conduct
  • Directs and coordinates investigation of complaints
  • Recommends response to complaints
  • Identify training needs and organize training interventions to meet quality standards

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 5-year experience in Consumer services.
  • At least 2 years of related experience in Quality Control / Risk Management / Fraud Management.
  • Practical experience on Issue analysis and implementing Corrective Action Plan.
  • Ability to use analytical tools or data mining tools, such as MS Access/SQL/SAS/SPSS/MATLAB is an advantage.
  • Proficiency in both English and Vietnamese
  • Customer service orientation
  • Judgement and decision-making
  • Good interpersonal skills and teamwork

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

GRAB COMPANY LIMITED

http://www.grab.comQui mô công ty: 500-1000
Grab is Southeast Asia's Online to Offline (O2O) mobile platform. Grab is the region's everyday super app that provides services that matter the most to...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "QC Manager"

QC Manager

GRAB COMPANY LIMITED

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.