Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Quality Assurance Admin

Công Ty TNHH Magnussen Logistics
Ngày cập nhật: 17/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

POSITION SUMMARY

  • To assist QA manager in managing and controlling pre-production samples schedule, production schedule, QA report, Quality Issue complaining.

ACCOUNTABILITY SUMMARY:

  • Ensure the schedules, report updates and information are coordinated and presented in a clear, concise and timely manner.

SPECIFIC RESPONSIBILITIES:

  • Coordinate daily operational activities in screening pre-production samples schedule, production schedule.
  • Work with vendors to improve on time schedule follow Magnussen procedures.
  • Following, pushing and keep record the color panel, Hardware board, Fabric/Leather swatch at office. For special project, color panel/hardware board/Fabric should have sent them to approval before production.
  • Keep follow , review and approve the carton layout/labeling to vendors before mass production.
  • Keep follow and record the essembly instruction on Sharepoint & QA share space
  • Record all packing documents: assembly instruction sheet/carton layout/labeling on QA share space.
  • Monthly running EQC report and distribute to team/ factory
  • Other jobs as required by Quality Manager.

KEY PERFORMANCE INDICATORS (KPIS)

  • Pre-Product Sample and Production plan should be updated and reported daily.
  • Timely and accuracy of reporting requirements.
  • Following with factory/QA Manager of quality issue with Resolution/Engineering Changing and keep record.

Yêu Cầu Công Việc

  • General knowledge in all product types 
  • Good command of English, an ability to communicate in Mandarin will be an advantage
  • Service oriented with attention to details 
  • Strong organization and follow through skills
  • Good data entry
  • Independent, requires minimal supervision
  • Demonstrates flexibility and ability to adapt to an ever-changing and diverse enviroment

EDUCATION/EXPERIENCE REQUIRED:

  • 2 years or above wooden furniture or hardline merchandising experience in buying offices/agents/ factoriesy

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Magnussen Logistics

Ingwer Magnussen founded our company in 1931, in the town of Kitchener, Ontario. A cabinetmaker by trade and a craftsman and businessman at heart, Ingwer...Chi tiết

Quality Assurance Admin

Công Ty TNHH Magnussen Logistics

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Magnussen Logistics

Thông Tin Tuyển Dụng

Quality Assurance Admin

Địa điểm

Bình Dương