Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Quality & Continuous Improvement Manager

WMC Group
Ngày cập nhật: 21/11/2017

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

  • Be the key driver of all Quality meetings and initiate action by the hotels to ensure deadlines are met and overall results achieved.
  • Guide and advise teams on processing of all relevant data for measurement of each project and the subsequent follow up required depending on each project.
  • Together with the Director, Quality and Continuous Improvement to coordinate Quality Workshops.
  • Follow up on focus groups during process development with the areas concerned and also with areas that have completed Quality & Continuous Improvement implementation to constantly monitor effectiveness and compliance.
  • At the close of the process ensure that all Quality projects initiated in the hotel continue and are regularly monitored.
  • Coordinate any necessary training for the implementation of processes with the relevant Department Head.

Yêu Cầu Công Việc

  • Proficient in the use of Microsoft Office
  • Ability to type 45 WPM
  • Good communications and writing skills
  • Tasks and Project ManagementExperience 

Qualifications

  • Diploma in Hospitality

Experience

  • 1 years of hospitality experience, or an equivalent combination of education and experience

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

WMC Group

Qui mô công ty: 100-499
Công ty cổ phần Tập đoàn Quản lý Bất động sản Windsor (Tập đoàn WMC) là công ty quản lý nhà hàng khách sạn, căn hộ dịch vụ cao cấp và trung tâm thương mại...Chi tiết

Quality & Continuous Improvement Manager

WMC Group

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.