Kể từ ngày 30/08/2018, CareerBuilder.vn cập nhật lại giao diện và bổ sung nhiều tính năng mới trên trang thông tin ứng viên. Các cập nhật mới này sẽ giúp ứng viên cập nhật và quản lý toàn bộ thông tin trên CareerBuilder nhanh chóng, hiệu quả hơn

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Receptionist cum Admin Assistant

7-Eleven Vietnam
Ngày cập nhật: 21/09/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

The Receptionist cum Administrative Assistant is responsible for welcoming, directing and assisting visitors/business partners in professional manner which at the same time maintains an excellent image of 7-Eleven. This position also supports and carries out certain administrative tasks, relating to Human Resource & Administration (HR-AD) Department, in order to assist Board of Directors and other departments at our company HQ.

RESPONSIBILITIES

Reporting to: HR-AD Manager

· Receptionist (60%)

- Cooperate and assist CEO, relevant departments in greeting and guiding visitors/business partners who come into office or contact via other communication channels

- Answer phone calls, email; Response to customers’ queries and redirecting information to relevant departments within the assigned work scope

- Manage office equipment relating to HR-AD Dept. and ensure they are in good conditions

- Assist other departments in receiving correspondence in and out; Receive, sort and distribute daily mail/deliveries to departments

- Cooperate with building management team to solve office management issues and visitor access control procedures

· Administrative (40%)

- Assist CEO and Department Heads in following work, meeting, business trip schedules, and other tasks to ensure activities are going as scheduled

- Collaborate and monitor office stationery, materials and necessities ordering for the office

- Support and monitor official documents following the company rules & regulations

- Create and edit departments’ official forms appropriate to Department Heads or BOD’s direction

- Guide and assist in the usage and maintenance of office equipment

- Collaborate and support periodic internal events

- Assist in other office tasks as request by Head of Department

Yêu Cầu Công Việc

·         Must be fluent in English (both 4 skills), knowing Japanese or other foreign languages is an advantage

·         Bachelor/College Degree in English, Law, Business Administration, Office Administration

·         Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet, G-suite…

·         Communication skills (both in writing & speaking)

·         Administrative document drafting skill

·         Time management and organization skills

·         Decision-making and problem-solving skills

·         Ability to work both independently and in a team

·         Honest, proactive, positive, meticulous and responsible

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

7-Eleven Vietnam

https://www.7-eleven.vn/Qui mô công ty: 500-1000
 ABOUT 7-ELEVEN AND SEVEN SYSTEM VIET NAM 7-Eleven is an international chain of convenience stores of over 62,000 stores with Viet Nam as the 19th...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Receptionist cum Admin Assistant

7-Eleven Vietnam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.