Địa điểm

Hà Nội

  • Ngày cập nhật

    17/09/2020

  • Ngành nghề

    Bảo hiểm

  • Hình thức

    Nhân viên chính thức

  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    0 - 0 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    17/11/2020

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  1. Make calls to customers according to retention program, customer care programs by phone;
  2. Receive and handle all requests, inquiries and complaints of the Customer via telephone, e-mail and electronic communication channels in accordance with operation's regulations and instructions;
  3. Support insurance transactions at Customer Service department;
  4. Recording acknowledging information into the system, storing reports;
  5. Other tasks as assigned.

Yêu Cầu Công Việc

  1. At least 2 years relevant working experience (in customer service, call center).
  2. Good communication skill. Fluent, clear voice. Customer persuasion skill. Ability to work under pressure. Good knowledge of life insurance is preferred.
  3. University degree in economics, finance or equivalent. Basic English. LOMA certificate is preferred.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi

Job tags / skills

Các công việc tương tự

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng

$ 9 Tr - 11 Tr VND

  • Hà Nội

Bảo mật

Cạnh tranh

  • Hà Nội

B.BRAUN VIETNAM CO., LTD.

Cạnh tranh

  • Hà Nội

The Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)

Cạnh tranh

  • Hà Nội

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Cạnh tranh

  • Hà Nội

The Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)

Cạnh tranh

  • Hà Nội

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Cạnh tranh

  • Hà Nội

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Cạnh tranh

  • Hà Nội

The Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)

Cạnh tranh

  • Hà Nội

FPT Software

Cạnh tranh

  • Hà Nội

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Cạnh tranh

  • Hà Nội
Feedback