Kể từ ngày 30/08/2018, CareerBuilder.vn cập nhật lại giao diện và bổ sung nhiều tính năng mới trên trang thông tin ứng viên. Các cập nhật mới này sẽ giúp ứng viên cập nhật và quản lý toàn bộ thông tin trên CareerBuilder nhanh chóng, hiệu quả hơn

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Viet Thai International

Service Trainer / Đào Tạo Dịch Vụ Khách Hàng - Hệ Thống Highlands Coffee Miền Bắc

Viet Thai International
Ngày cập nhật: 12/09/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Report to (Position):

Training Manager

Supervise / support (team / positions):

· Supervise Service Trainer / Server Leaders in stores.

· Support District Managers / Store Managers.

Execute and ensure to sustain the Highlands Coffee Service Excellence training program based on established methodology and standards set by the company.

Conduct Orientation & Basic Service training to newcomers;

·Design, implement and develop Service Excellence programs;

·Support in sustaining the HC Service Culture through effective training & certification program and other training activities.

· Ensure all servers’ compliance in all policies and procedures during store operations.

· Assist Training Manager in developing and conducting Soft Skills training;

· Lead other special projects in improving service performance in stores;

· Be responsible for administrative tasks of the department.

· Achievement of Monthly Objectives.

· Achievement of targets in terms of training and certification of store Server Leaders.

· Achievement of recognition in both local and international expertise on Service competitions for the HC team.

Yêu Cầu Công Việc

- Teach/ train/ coach/ facilitate others
- Positively influences Server Leaders & store service teams towards service excellence through special recognition events.
- Drives and ensures to sustain the Highlands Coffee Service Excellence training program continuing to produce certified store Server Leaders
- Communication Skills, Eyes for details
- Works 5 days per week, 8 hours per day.

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Viet Thai International

http://vticareers.talentnetwork.vn/Qui mô công ty: 3800
Viet Thai International provides a dynamic and challenging work environment with tremendous opportunities for professional as well as personal growth. Viet...Chi tiết

Các công việc tương tự

Service Trainer / Đào Tạo Dịch Vụ Khách Hàng - Hệ Thống Highlands Coffee Miền Bắc

Viet Thai International

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.