Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Big C Việt Nam

Store Customer Service Manager - Big C An Lạc

Big C Việt Nam
Ngày cập nhật: 12/10/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

The ideal candidate is a partner with Store Director to supervise cashier operation in order to optimize service quality.

Responsibilities
· Coordinate with HR Department to recruit and coach employees to achieve service speed target
· Manage work schedule to ensure flexibility and fit with number of cashier counters opening in each time period
· Coordinate with related departments to ensure POS and other working equipment in good condition to serve customers
· Manage daily cash revenues, petty cash exchange, in comparison with system, and be responsible to explain with Store Manager about discrepancies
· Manage voucher sales and B2B sales at Customer Service Center
· Resolve customer complains and claims

Yêu Cầu Công Việc

·2+ years experience in customer service management or store operation
· English proficiency
· Can-do attitude and attentive to detail
· Proficiency in Microsoft Office suite (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, etc.)

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Big C Việt Nam

www.bigc.vnQui mô công ty: 9000
Established in Vietnam in July 2011, Central Group Vietnam is a member of Central Group, one of the leading retailers in the region. With our sustainable...Chi tiết

Store Customer Service Manager - Big C An Lạc

Big C Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.