Vui lòng cập nhật số điện thoại trong hồ sơ của bạn theo thông báo chuyển đổi từ  11 sang 10 chữ số trước ngày 15/12/2018 để Nhà tuyển dụng có thể tiếp cận bạn cho các việc làm phù hợp. Sau hạn chót một ngày, hệ thống sẽ tự động cập nhật số điện thoại của bạn theo quy định từ các nhà mạng.

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Telesales Quality Control Specialist

EASY CREDIT
Ngày cập nhật: 11/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

JOB OVERVIEW

Responsible for doing quality check for all TLS staffs to make sure staff follow process, procedure and perform their tasks as trained

KEY RESPONSIBILITIES

- Evaluate TLS Operator call, chat and email quality base on QC rules.

- Identify TLS Operator weakness in their skill as well as knowledge and main reasons cause Customers’ bad experience. Propose action plan to solve issues, propose coaching plan to improve TLS Operators’ performance

- Build up knowledge base, Question & Answer, Standardize TLS processes.

- Participate in TLS training and re-fresh training to ensure TLS Operators quality (Inhouse and BPO) according to request byTLS QC & Training Supervisor.

- Work with TLS team leaders to push them to solve customers request

- Participate in all system testing of all TLS Section to understand their tasks, processes.

- Undertake Quality Control report assigned by line supervisor.

- Other tasks assigned by TLS QC& Training Supervisor

Yêu Cầu Công Việc

Qualification & experience

-       Graduated from College or above, prefer major: Banking, Finance, Administration or relating area.

-        At least 1- year experience working in Telesales position, preferably in banking or financial institution, consumer finance or Telecom company

-       English communicate & writing

-       Coaching experience

Knowledge & Skills

-       Understanding consumer finance product and service is a plus

-       Customer Service knowledge & skills

-       Customer Service mindset

-       Assessment and analysis skill

-       Problem solving skill

-       Presentation skills

-       Coaching skill

-       Ability to work independently and under high pressure

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

EASY CREDIT

http://www.easycredit.vnQui mô công ty: 500
At EASY CREDIT, we are fully aware how important employee are for the development of our company. Thus, we are looking for the talent who can work with a...Chi tiết

Telesales Quality Control Specialist

EASY CREDIT

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.